Oferujemy instalatorowi 20-letnią gwarancję na wszystkie nasze produkty. Każdy system jest szeroko testowany w ekstremalnych warunkach z ogniem, burzą, wodą i śniegiem. Wszystkie systemy mocowania są certyfikowane i spełniają międzynarodowe normy bezpieczeństwa.
Współpracujemy z odpowiedzialnymi producentami, którzy nie tylko dbają o jakość swoich produktów, ale także udzielają na nie oficjalnej gwarancji na okres 20 lat – wszystko to dla spokoju i zaufania do jakości klientów.
Obsługa gwarancyjna dla Klientów sklepu internetowego realizowana jest według następujących zasad:
1 Okres gwarancji na wszystkie produkty wynosi 6 miesięcy od daty zakupu. Gwarancja obejmuje wymianę wadliwego produktu lub jego naprawę, jeśli to możliwe.
2 Zgłoszenia gwarancyjne rozpatrywane są w siedzibie firmy po przedstawieniu przez klienta towaru i opakowania, konieczne jest również przedstawienie paragonu sprzedaży lub podanie numeru zamówienia. W przypadku braku jakiegokolwiek elementu sklep internetowy ma prawo odmówić klientowi świadczenia gwarancyjnego.
3 W przypadku braku możliwości dojazdu do biura, należy wysłać zapytanie e-mailem ze szczegółowym opisem braków, załączając do pisma zdjęcie produktu. W takim przypadku wymiana gwarancyjna odbywa się poprzez wysłanie przesyłki z wymianą na koszt sklepu.
4 Zachowując prezentację klient może zwrócić towar w ciągu 14 dni od daty zakupu. Należy pamiętać, że niektórych kategorii towarów nie można wymienić ani zwrócić.
Sklep internetowy ma prawo odmówić klientowi świadczenia gwarancyjnego w następujących przypadkach:
1 Produkt jest uszkodzony mechanicznie lub klient naruszył zasady jego użytkowania.
2 Używanie produktu z naruszeniem zasad działania.
3 Zmiana struktury projektu produktu nieprzewidziana przez producenta.
Cechy serwisu gwarancyjnego:
1 Należy pamiętać, że dostawa towaru jest odrębną usługą i nie dotyczy jej serwis gwarancyjny. Jeżeli konieczna jest wymiana gwarancyjna lub naprawa, klient sam przywozi towar do siedziby firmy. W przypadku chęci wymiany towaru przesyłką kurierską (po uzgodnieniu i zatwierdzeniu takiej możliwości przez kierownika sklepu internetowego) Klient pokrywa w całości koszt przesyłki kurierskiej. Sklep internetowy ma prawo do zmiany lub uzupełnienia warunków świadczenia usług gwarancyjnych. Zmiany w konfiguracji lub wyglądzie dowolnego produktu pozostają w gestii sklepu i mogą być dokonywane bez wcześniejszego powiadomienia.